
Organigrama
L’AEIG Anton Vilà pertany a l’associació sense ànim de lucre Minyons Escoltes i Guies de Catalunya (MEG) juntament amb prop de 150 agrupaments més que sumem un total de 15.000 infants i joves.
Dins de MEG territorialment el nostre agrupament pertany a la demarcació BLL/GA/P, que agrupa els agrupaments de les comarques del Baix Llobregat, el Garraf i el Penedès.
​
Internament, l'agrupament s'organitza de la següent manera:





EQUIPS
D'UNITAT
Els caps ens distribuïm per les unitats vetllant per formar equips de qualitat pedagògica i dins els requeriments legals.
CAPS DE SUPORT
Els caps de suport, són aquells caps que no són caps d’una unitat però participen d’altres maneres en l’agrupament.
​
CONSELL DE CAPS
Els consells, serveixen per posar al dia a tothom dins el cau de la situació de les unitats així com per la presa de decisions i organització.
Els caps del cau celebrem cada mes un consell de caps on tractem varis punts organitzatius i de presa de decisions.
A més els caps ens reunim després de cada dissabte quan els infants marxen.
Equip d'agrupament
Equip d'Agrupament
​
- Caps d'agrupament
- Responsables Pedagògics
- Tresoreria
- Secretaria
Càrrecs
Càrrecs
​
- Material
- Xarxes Socials
- Fotografia
- Pàgina Web
Comissions
Comissions
​
- Sortides i campaments conjunts
- Festivitats
- Extrajobs